نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3104
-
الف
+

ناگفته‌ های «روزبه حصاری» بازیگر کرکتر «جواد جوادی» در «بچه مهندس3»

«روزبه حصاری» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران از تاثیر سریال «بچه مهندس3» بر جوانان گفت.

به گزارش آی فیلم 2، با توجه به استقبال مردم از دو فصل گذشته سریال «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» اکنون فصل سوم آن به عنوان سریال ماه رمضانی از رسانه ملی ایران در حال نشر است.

«بچه مهندس» در سه فصل روایتگر ماجرای زندگی «روزبه حصاری» کرکتر مرکزی قصه است که از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی او روایت می شود. «یونا تدین» و «مانی رحمانی» بازیگران نقش «جواد جوادی» از دوران کودکی و نوجوانی را بازی کردند.

اکنون در فصل سوم، «روزبه حصاری» ایفاگر نقش «جواد جوادی» است که کودکی ‌اش را در یتیم‌خانه گذرانده و دوران نوجوانی پرفراز و نشیبی داشته و در جدیدترین فصل این سریال سعی دارد به عشقش برسد.

به همین بهانه «روزبه حصاری» به تازگی در یک مصاحبه درخصوص چگونگی ورودش به دنیای بازیگری گفت: از سال ۸۸ به صورت تجربی تیاتر را شروع کردم و بعد از آن کورس های بازیگری رفتم. البته من قبل از اینکه وارد حیطه بازیگری شوم در موسیقی فعالیت جدی داشتم اما تمام اشتیاقم این بود ادامه مسیر در عرصه تیاتر، سینما و تلویزیون باشد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: اولین کار حرفوی من با افتخار سریال «یادآوری» ساخته «حجت قاسم زاده اصل» بود، حتما خدا بسیار دوستم داشت که این همکاری انجام شد. در آن مقطع دستیار آقای قاسم زاده تست گرفتند و من قبول شدم.

حصاری درباره اینکه چطور برای نقش آفرینی در سریال «بچه مهندس3» انتخاب شد، گفت: فلمنامه را که به من ارائه دادند فهمیدم آقای وارسته قصه جذابی را به نگارش درآورده و این سیر قصه برای من که در این سن و سال طی می‌کنم، حائز اهمیت است. شناخت دیرینه‌ای به کار‌های آقای غفاری (کارگردان بچه مهندس3) داشتم و این بر همکاری من تاثیر بسیاری داشت و کار کردن برای اولین بار با آقای سعدی( تهیه کننده) نیز اهمیت زیادی داشت.

او در مورد ویژگی و جذابیت کرکتر «جواد جوادی» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «جواد جوادی» به من کمک کرد که اهمیت خانواده را بیشتر درک کنم. این نقش من را به زندگی معطوف کرد، چقدر چیز‌های خوبی در زندگی داریم و از آن غافل هستیم. حتی نمی‌بینیم و به چیز‌هایی که نداریم فکر می‌کنیم که چگونه به نداشته‌های خود برسیم. این نقش برای من همچین آورده فطری دارد و با آن روبه رو شدم.

«روزبه حصاری» در پاسخ به این سوال که چقدر کرکتر «جواد جوادی» برای جوانان امروز باور پذیر است، گفت: شاید من هم اگر از نزدیک شاهد امثال جواد نبودم مى گفتم باورش سخت است و امیدوارم نماینده خوبى براى امثال جواد و بازیگرى براى مردم باشم.

وی درخصوص استقبال مخاطبان و واکنش‌ آن ها از دیدن این سریال، گفت: خدا را شکر با لطف بسیارى از جانب مردم رو به رو شدیم . کرکتر جواد براى نسل جدید خیلى الهام بخش و امیدوار کننده شده حتى شنیده ام که ایجاد انگیزه اى شده براى مخاطبان کانکورى و دانشجو براى تلاش در مسیر پژوهش و اختراع حتى جایى شنیدم بعضى از جوان‌ها به فکر تغییر رشته هستند. 

«روزبه حصاری» زاده ۱۲ دلو/بهمن ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تیاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است.

از میان آثار تلویزیونی «روزبه حصاری» می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال اینترنتی «دومینو» اشاره کرد.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.
 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر